Välkommen att anmäla dig till Smålandsdagen 2019!

Den 13 november arrangeras Smålandsdagen 2019, en dag för dig inom besöksnäringen i Småland. I år erbjuder vi ett intressant program med fokus på den digitala framtiden - Den digitala kundresan från inspiration till beslut och nya trender som röststyrning. Allt du behöver veta för att fatta kloka beslut! 

INFO & ANMÄLAN

Datum: Onsdagen den 13 nov 2019
Tid: Kl. 10.00-17.00 ( registrering och fika från kl 9.00)
Plats: Gummifabriken, en kreativ mötesplats i Värnamo.
Anmälanwww.rjl.se
Sista anmälningsdag: senast fredag 1 november 2019
Pris: 600 kr exkl moms per person. Faktura skickas ut efter eventet.
I priset ingår för- och eftermiddagsfika samt lunch.
Begränsat antal platser.

Inbjudan & anmälan som PDF:

hitta till gummifabriken

Vi rekommenderar besökare till Smålandsdagen att åka med tåg till Värnamo station. Gummifabriken ligger precis intill tågstationen.
Besöksadress: Jönköpingsvägen 15, Värnamo
www.gummifabriken.nu

program

09:00 Registrering öppnar, Mingel, kaffe och frukostfralla

10:00 Välkommen

10:30 Charlotta Barnden Uddén, Visit Sweden
Digital närvaro och varför det är viktigt som företagare att följa med i utvecklingen.
Charlotta tar oss med på hela den avgörande digitala kundresan från inspiration till beslut.

11:15 Oliver Geldner, Taktikon
Nya trender som röstsyrning, progressiva webbappar, tillgänglig data samt 5 områden att ha ögonen på för näringsidkare i Småland.

12:00 Lunch

13:15 Workshop pass 1
Chrille Peterson

Vilken roll spelar en destinations digitala närvaro nu och i framtiden? Samt hur kan en destination möta kunden under den digitala resan?

Eller

Frida Rydén & Emil Gustafsson, Booking.com
Konsumentbeteenden och trender i en digital värld samt Booking.com nya Global Experience Marketplace och vad den kommer att betyda för din destination.

14:15 Workshop pass 2
Chrille Peterson

Vilka digitala trender kommer att påverka dig som företagare och hur kan du dra fördel av dem? Chrille ger praktiska tips och råd.

Eller

Frida Rydén & Emil Gustafsson, Booking.com
Konsumentbeteenden och trender i en digital värld samt Booking.com nya Global Experience Marketplace och vad den kommer att betyda för din destination.

15:30 En humoristisk avslutning på dagen

16:15 Slut med god kaka

Smålandsdagen görs i samarbete mellan AB Destination Småland, Smålands Turism och Region Kalmar Län. Värdskapet för dagen roterar mellan de tre länen.

Nyhetsarkiv

Länkar

-

Senaste nyheter